En av mina bästa vänner<3

 

...Är Jessica Christoffersson <3

 

Denna mobbade lilla brud kommer från Ljungskile där alla störda håller hus. Hon är brutal när hon kör moped och ett litet godismonster! Ovanligt trött och seg... Hon kommer troligen att lägga beslag på min häst Mattis, så fort hon får chansen. Galen i saffrans-bullar men hatar russin! Dem pillar hon ut och slänger på min katt, i tron om att hon ska äta upp dem åt henne! Hon har kraftiga humörsvägninar och iiiiiiiii:ar!


Hur träffade jag denna tönten tänker ni då? Jo, hon och jag tävlade mot varandra!


hihihi Jessica Fluff Christoffersson!

 

 


Kommentarer
Postat av: josefina

Nu har jag lagt till dig :)

2012-01-27 @ 09:31:47
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0