Eftermiddagen i text!

Hej alla söta bloggläsare!

 

Gillar ni min nya animerade Header?! Jag älskar den och den ger ett proffsigt intryck. Jag gillar faktiskt att sitta och greja med bloggdesigner och headerns, mer än att blogga... Haha, ne men mig slipper ni inte! Jag ska hålla ut till tävlingsäsongen börjar, då blir de lite lättare att ha något att skriva om.

 

 

Dagens ridning blev en tur i skogen med Mattis,Elin och Pepija. Vi hade jättemysigt och efter de så snackade jag med Ellen om dagens dåliga kill-trycker-ner-tjejer-skämt som är så dåliga att man skrattar åt dem! Efter de bar de iväg till Hoga Ridhus med Hugo och då tränade vi för Janne! Bäst var vi idag efter att stelheten i nacken släppt. Och nu ligger jag här och bloggar och lyssnar på Dirty Dancer ♥!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0