Dagens!

Idag har jag gjort ett antagningsprov tillsammans med några andra tjejor på Dingle Naturbruk :D Jag har ju sökt in på Nya Hästsport, en linje för aktiva tävlingsryttare på "lägre" nivå. Jag plockade då med Hugo ut dit, med innan var jag tvungen att göra ett prov i skolan... Men de gick fint ;)

 

Jag möttes därute av Theresé ----> HENNES BLOGG <---- Och vi snackade och fodrade hästarna ;) Hoppas verkligen att Kristin och Linneá ska gå där med mig... De hade vart så awsome :D

 

 

"Provet" var att dem ville se när jag red ett vanligt dressyrpass, så de var ganska lätt! Jag red ute i paddocken, vilket resulterade i en halv okoncentrerad/sänd ponny... Mindre kul, men dem tyckte att de såg jätte fint ut :D Jag blev ävn intrejuvad av några lärare!

 

Jag fick även beröm över min fina ponny som var lite smått välkänd där ;)


Kommentarer
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Kul! Hoppas du kommer in.



Sv: Ja, det är verkligen kul!

2012-03-17 @ 00:46:14
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Theresé

Hoppas du kommer, in, såklart du gör :D <3

2012-03-18 @ 21:02:31
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0