Ridhuset!

Vi trottsade vädret och åkte till ridhuset!

Jag tog Hugo och idag var han GULD värd! Serriös... när man inte ridit han ordentligt/regelbundet sen i höstas och rider samlad galopp på han, då börjar man nästan gråta! De gick så sjukt bra och den känslan går inte att beskriva. Min lilla super-skrutt<3

Förutom samlad galopp så gick de även med öppna (!!!!!!!!!!) längst långsidan! Nu sitter jag bakom dataskärmen och längtar till div 1 drar igång. I Munkedals lag blir de jag, lill-syrran, Natalie Mattsson och Frida Kiok (inbytt från Stenungsund.) TAGGA, TAGGA, TAGGA!


Kommentarer
Postat av: Victoria

vinnaren av dagens blogg finns nu uppe. Kolla om det blev du och imorgon, runt 10.00 kan du vara med igen ! ;)

2012-02-18 @ 22:39:31
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vackra Hugo . Jättefin i ridhuset <3

2012-02-20 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0