Hiss!

Mountain Horse vårkollektion!

Idag gick jag till mammas jobb på rasten och testade dem nya kläderna som dem fått in. Jag vill ju helst av allt ha allt som var nyinkommet, MEN de är ju tyvärr inte möjligt ;)!

Denna BRADFIELD ZIP tjocktröjan gillade jag starkt! Snygg, full av kreativitet och en snygg färg!

 

Min personliga favorit! Stilren och SÅ dressyrig! Den heter CHELSEA SHIRT! Ska bli min...

 

 

Denna fräcka korta ridjacka heter DAKOTA JACKET, den hade vart riktigt nice tillsammans med ett par ridbyxor med hög midja! Mums...

 

Så cool piké som satt som en smäck! KAYLA POLO heter den och är en riktig sommartröja!

Denna färgglada tröja heter PEYTON POLO! Bekväm men stor i storleken...

 

Stallets coolaste jacka?! Smutsavstötande och är sval och skön! Den heter MARISSA FLEECE!



Vad tycker ni om vårkollektionen?

 


Kommentarer
Postat av: alexina

Glöm inte att spana in www.alexinas.blogg.se

2012-03-01 @ 13:50:48
URL: http://alexinas.blogg.se/
Postat av: Evvelina

Du ska lätt välja CHELSEA SHIRT!!!! :)))

2012-03-01 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0