Dagen på Dingle NB

Jag kom till Dingle stall vi ca 08:15 och jag kom nästan först! Efter en stund kom min kära vänn Theresé Hägglund och hennes klasskompisar, och då började vi mocka och pyssla. Sedan skulle jag och Theresé köra Karlo! Asskoj faktiskt och jag fick köra :> Fast Tess var sjukt duktig på de!

 

Jag tyckte att skolan verkade mysig och alla var så trevliga. Efter de åt vi mat, maten var kunglig! Haha, nej men seriöst en var asgod jämnfört med våran skolmat! Och sedan hade Tess prov, och då chillade jag brevid henne! Sedan fick hon skynda sig till bussen så då vad jag ensam... Men jag valde att stanna kvar trots allt då Maria (lärare) undrade om jag ville rida Wienina ox på en av hennes lektioner. Och de vill man ju inte tacka nej till?!

Hon var ett fux-sto, född 1996 och var jätterolig att rida! Och nu vill jag bara tillbaka och börja däääär! Jag vill, Jag vill och JAG VILL!


Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Va kul att du tyckte om skolan, tycker att du defenitivt ska börja där!

Man lär känna alla väldigt snabbt och maten är oftast massa bra!

Hoppas du kommer tillbaka till hösten efter sommarlovet :) <333

2012-01-18 @ 19:45:18
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0