Min helg!

Lördag: I lördags så tränade jag för Gustaf Johansson och e gick GALET bra :D Han var mjuk och känslig i munnen, men var jättetrött efter 20 minuter! Stackars Hugo... Ingen kondis har han ;) Nu blir de konditionsträning framöver :D Film från träningen... Och hae min favvo-outfit på han också!

 

 

 

Söndag: Söndagen startade kl 07:00 då jag åkte med min stallkompis Elin på hopptävling i Vänersborg :D Riktigt trevligt hade vi och vi åkte hem vid kl 2 med en rosett i bagaget! ;) Då fick jag ett sms om att Simon ville ha en hejjarklack när han skulle spela match, så jag tillbringade resten av min eftermiddag i ishallen! :D Snackade lite efteråt och sedan åkte jag till stallet, och å hade mamma och Louise löshoppat alla våra hästar :D Så bilder kommer... Men här har ni en film när Hugo hoppar 1 m ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fullt upp alltså!

Härlig outfit.

2012-03-13 @ 08:00:38
URL: http://motosidressyr.blogg.se/
Postat av: linda

Hej! Såg att du hade tagit en bild på Julia Lundgren från Vänersborgs hopptävling. Du tog inte kort på något mer ekipage? :)

2012-03-29 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0